Алла Анатоліївна БОЙКО, доктор філологічних наук, професор Інституту журналістики національного університету імені Тараса Шевченка, професор Київської православної богословської академії.
Досліджуються друковані і електронні медіа, які позиціонуються як православні. Аналізуються головні теми і ідеї; завдяки певним комунікаційним технологіям доводиться пропагандистське підґрунтя аналізованих медіа.
Ключові слова: православні медіа, комунікаційні технології, пропаганда, «русский мир».
We study the printed and electronic media, are positioned as Orthodox. Analyzed major themes and ideas; by certain communication technologies is proved by propaganda basis the media.
Keywords: Orthodox media, communications technology, propaganda, «Russian world».
1 Бойко А. Преса Православної церкви в Україні. Культура. Суспільство. Мораль. – Дніпропетровськ, 2002.- С. 108 – 123.
2 Sergej S. Cachotin: The rape of the masses : the psychology of totalitarian political propaganda / by Serge Chakotin. [Transl. from the 5. ed. by E. W. Dickes]. London : Labour Book Service. 1940. – S. 83.
3 Як діє російська пропаганда [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://www.pravda.com.ua/columns/2014/06/21/7029684/?attempt=1. – Дата доступу: 16.05.2015; Російська пропаганда в українському інформаційному полі. Підсумки-2014 [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/monitoring/advocacy_and_influence/rosiyska_propaganda_v_ukrainskomu_informatsiynomu_poli_pidsumki2014/; Почепцов, Г. Інформaційні війни: тенденції тa шляхи розвитку [Електронний ресурс] / Г. Почепцов. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/material/9161; Кара-Мурза С. Г. Манипуляция сознанием. — М.: Алгоритм, 2004. — 528 с.; М.: Эксмо, 2005. — 832 с.; Thomas T. Russia’s military strategy and Ukraine: indirect, asymmetric—and Putin-Led// Journal of Slavic Military Studies. — 2015. — Vol. 28. — I. 3
4 Коли Бог стає зброєю//http://www.irs.in.ua/files/publications/2015.04_Report_Religious_persecution_in_occupied_Donbas_ukr.pdf